.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حبیبی: موتلفه بدنبال سهم خواهی از نظام نیست

دبیرکل جمعیت موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه حزب موتلفه، حزب اسلامی پویا و اثرگذار نظام است، اظهار داشت: این حزب به دنبال سهم خواهی از نظام نیست.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد نبی حبیبی عصر دوشنبه در جمع اعضای موتلفه شهرستان ساری افزود: کسانی که وارد حزب موتلفه می‌شوند به‌ دنبال سهم خواهی نیستند.
وی خاطرنشان کرد: هجمه‌های بی‌امانی از سوی دشمن برای زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه، حکومت دینی و نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد که باید در برابر این هجمه‌ها به ‌صورت هوشیارانه ایستاد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه حزب موتلفه از جمله احزابی بوده که مورد تایید علما و مراجع است، تصریح کرد: موتلفه به‌ عنوان یک حزب اسلامی پویا و حاضر در صحنه در برابر انواع انحرافات فرهنگی و دینی ایستادگی می‌کند.
دبیر جامعه کارمندان کشور نیز در این نشست گفت: احزاب در کشور ما سابقه خوبی ندارند و بعضی از احزاب مانند حزب توده، چپ و احزابی که ظاهراً اسلامی بودند، موجب شدند تا ذهن مردم نسبت به احزاب تخریب شوند.
سید‌کمال سجادی تصریح کرد: بعضی‌ها به ‌دلیل برخورد نامناسب بر اصل تحزب در ایران خدشه وارد کردند، در صورتی که اسلام تحزب را قبول دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.